Vóór 1 januari aangemeld, maar nog geen polis gehad?
Komt eraan! We zijn druk bezig met het verwerken van je aanmelding. En met het opzeggen van je oude verzekering. We sturen je meteen een mailtje als je polis klaarstaat.
Uitzonderingen? Wij nemen contact met je op
Soms hebben we extra informatie nodig. En heel soms kan je geen verzekering bij ons afsluiten. We nemen hierover altijd contact met je op.
We vragen extra informatie bij je op als..
- je een niet Nederlandse of niet EU-nationaliteit hebt en geen geldige verblijfsvergunning kunt laten zien.
- je een minderjarig kind wilt meeverzekeren en 1 van de ouders is ergens anders verzekerd. We hebben dan toestemming nodig van die ouder.
We kunnen je niet aanmelden als..
- je bij je huidige zorgverzekeraar een betalingsachterstand hebt voor de premie van je basisverzekering.
- Just of een ander CZ label in de afgelopen 5 jaar je zorgverzekering heeft stopgezet vanwege fraude.
Woon of werk je in het buitenland?
Als je woont of werkt in het buitenland heb je soms een andere ziektekostenverzekering nodig. Bijvoorbeeld als je inkomsten uit het buitenland hebt. Of als je in het buitenland woont en niet kunt laten zien dat je inkomsten uit Nederland hebt. Weten wat voor jou geldt?
Start de Buitenlandwijzer