Klacht over Just melden

Heb je een onprettige ervaring gehad of ben je ontevreden? Dat vinden wij erg vervelend. Meld je klacht dan telefonisch of schriftelijk aan ons. We gaan meteen kijken wat er mis is gegaan. En wat we voor je kunnen doen.

Zó meld je een klacht

Je kunt je klacht melden door het formulier in te vullen in Mijn Just. Je kunt ons natuurlijk ook bellen.

  1. Ga naar het formulier in Mijn Just

  2. Log in met je DigiD om je gegevens op te halen of vul je gegevens in

  3. Kies klacht over Just

  4. Omschrijf je klacht en verstuur

  5. Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie op je Klachten gaan over de aanvullende verzekering of over de service van Just.
    . Gaat het om een Geschillen gaan over de basisverzekering.
    ? Dan reageren we binnen 20 werkdagen. De afhandeling van je klacht of geschil kan langer duren als we aanvullende informatie nodig hebben.

digid Snel en veilig je klacht melden in Mijn Just

Contact met Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen

Ben je ontevreden over de wijze waarop wij je klacht hebben afgehandeld? Of heb je na zes weken nog geen reactie ontvangen? Dan kan je dat melden bij de Stichting Klachten en Geschillen (SKGZ). Binnen maximaal 90 dagen handelt de SKGZ je klacht af. Je kunt je klacht ook aan de burgerlijk rechter voorleggen.

Just Ask!