Heb je een onprettige ervaring gehad of ben je ontevreden? Dat vinden wij erg vervelend. Meld je klacht dan telefonisch of schriftelijk aan ons. We gaan meteen kijken wat er mis is gegaan. En wat we voor je kunnen doen.
Je kunt je klacht melden door het formulier in te vullen in Mijn Just. Je kunt ons natuurlijk ook bellen.
Ga naar het formulier in Mijn Just (= Mijn CZ)
Log in met je DigiD om je gegevens op te halen of vul je gegevens in
Kies klacht over CZ (= Just)
Omschrijf je klacht en verstuur
Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie op je klacht. Gaat het om een geschil? Dan reageren we binnen 20 werkdagen. De afhandeling van je klacht of geschil kan langer duren als we aanvullende informatie nodig hebben.
Ben je ontevreden over de wijze waarop wij je klacht hebben afgehandeld? Of heb je na zes weken nog geen reactie ontvangen? Dan kan je dat melden bij de Stichting Klachten en Geschillen (SKGZ). Binnen maximaal 90 dagen handelt de SKGZ je klacht af. Je kunt je klacht ook aan de burgerlijk rechter voorleggen.
Sorry, het is druk aan de telefoon. Misschien moet je wat langer wachten dan je van ons bent gewend.