Klacht over Just melden

Heb je een onprettige ervaring gehad of ben je ontevreden? Dat vinden wij erg vervelend. Meld je klacht dan telefonisch of schriftelijk aan ons. We gaan meteen kijken wat er mis is gegaan. En wat we voor je kunnen doen.

Zó meld je een klacht of geschil

Je kunt je klacht of geschil melden door het klachtenformulier in te vullen in Mijn Just. Je kunt ons natuurlijk ook bellen.

  1. Ga naar het klachtenformulier in Mijn Just (= Mijn CZ)

  2. Log in om je gegevens op te halen of vul je gegevens in

  3. Kies klacht over CZ (= Just)

  4. Omschrijf je klacht en verstuur

  5. Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie op je klacht. Betreft het een geschil? Dan reageren we binnen 20 werkdagen. De afhandeling van je klacht of geschil kan langer duren als we aanvullende informatie nodig hebben.

Contact met Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen

Ben je ontevreden over de wijze waarop wij je klacht of geschil hebben afgehandeld? Of heb je na zes weken nog geen reactie ontvangen? Dan kan je dat melden bij de  (SKGZ). Binnen maximaal 90 dagen handelt de SKGZ je klacht af. Je kunt je klacht ook aan de burgerlijk rechter voorleggen.

Just ask!

Telefoon icoon

Heb je een uitgebreidere vraag? Bel ons.

Bellen met Just

Telefoon icoon

Kunnen we je helpen?

We zijn er voor je op maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 19:00 uur.

Handig als je iets wil weten over je pakket, polis, vergoeding, betaalwijze of declaraties.

WhatsApp logo

Snel antwoord op een korte vraag? App ons.

Appen met Just

WhatsApp logo

Kort vraagje? App ons even!

We zijn er voor je op maandag t/m vrijdag tussen 8:30 - 17:30 uur en reageren binnen 4 uur op je appje.

We vinden jouw privacy belangrijk. Daarom kunnen we niet alle vragen via WhatsApp beantwoorden.