Hoe log ik in vanuit het buitenland?

Als je al langer gebruikmaakt van de DigiD app of DigiD met sms-controle, bijvoorbeeld bij andere organisaties, dan verandert er voor jou niets. Heb je dit nog nooit gedaan of kun je geen DigiD aanvragen? Kies dan jouw situatie:

Ik heb een DigiD: Activeer de DigiD app of de DigiD met sms-controle vanuit het buitenland. Soms heb je hierbij een brief van DigiD nodig, deze kun je alleen ophalen bij een ophaalpunt. Is geen van de ophaalpunten in de buurt? Neem dan contact met ons op via (013) 593 84 00.

Ik heb nog geen DigiD: Vraag DigiD aan vanuit het buitenland. Hier heb je een brief van DigiD voor nodig, deze kun je alleen ophalen bij een ophaalpunt. Is geen van de ophaalpunten in de buurt? Neem dan contact met ons op via (013) 593 84 00.

We vinden het heel vervelend, maar je kunt tijdelijk niet inloggen in Mijn CZ. Je kunt namelijk alleen een DigiD aanvragen als je in Nederland woont. Andere landen hebben vaak net zo’n systeem als DigiD. Staat het land waar je woont op de lijst met goedgekeurde systemen van de EU? Dan zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk weer kunt inloggen. Staat jouw land hier niet op of kun je tijdelijk niet inloggen en heb je vragen? Neem dan contact met ons op via (013) 593 84 00.