Klacht over Just melden

Heb je een onprettige ervaring gehad of ben je ontevreden? Dat vinden wij erg vervelend. Meld je klacht dan telefonisch of schriftelijk aan ons. We gaan meteen kijken wat er mis is gegaan. En wat we voor je kunnen doen.

Zó meld je een klacht

Je kunt je klacht melden door het formulier in te vullen in Mijn Just Je kunt ons natuurlijk ook bellen.

  1. Mijn Just

    Ga naar het formulier in Mijn Just

  2. Log in

    Log in met je DigiD om je gegevens op te halen of vul je gegevens in

  3. Kies je klacht

    Kies klacht over Just

  4. Dien je klacht in

    Omschrijf je klacht en verstuur

  5. De afhandeling van je klacht of geschil

    Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie op je Klachten gaan over de aanvullende verzekering of over de service van Just.. Gaat het om een Geschillen gaan over de basisverzekering.? Dan reageren we binnen 20 werkdagen. De afhandeling van je klacht of geschil kan langer duren als we aanvullende informatie nodig hebben.

Klacht over Just? Neem contact met ons op

We vinden het heel vervelend dat je een onprettige ervaring met ons hebt. Natuurlijk kun je ons bellen, maar ook via Mijn Just kun je je klacht indienen. 
Dien je klacht in
  • Makkelijk online in de app
  • Veilig geregeld

Contact met Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen

Ben je ontevreden over de wijze waarop wij je klacht hebben afgehandeld? Of heb je na zes weken nog geen reactie ontvangen? Dan kan je dat melden bij de Stichting Klachten en Geschillen (SKGZ). Binnen maximaal 90 dagen handelt de SKGZ je klacht af. Je kunt je klacht ook aan de burgerlijk rechter voorleggen.