Klacht melden

We proberen alles zo goed mogelijk voor je te regelen. Heb je toch een klacht? Meld die dan meteen. Dan kunnen we samen op zoek naar een oplossing.

Zó meld je een klacht of geschil

Je kunt je klacht melden door het klachtenformulier in te vullen. Je mag ons ook bellen.

  1. Ga naar het klachtenformulier (Just is onderdeel van CZ).
  2. Meld je klacht en vul je gegevens in.
  3. Verstuur je klacht.
  4. Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie op je klacht. Betreft het een Met geschil bedoelen we een schriftelijke reactie van een (ex-)verzekerde op een schriftelijke beslissing van CZ. Bij een geschil vraag je de afdeling Juridische Zaken van CZ om een beslissing te heroverwegen.
    ? Dan reageren we binnen 20 werkdagen.
    De afhandeling van je klacht of geschil kan langer duren als we aanvullende informatie nodig hebben.

Ontevreden? Nog geen reactie gekregen?

Ben je ontevreden over de wijze waarop wij je klacht of geschil hebben afgehandeld? Of heb je na zes weken nog geen reactie ontvangen?

Geef je klacht door aan:

Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen
Postbus 291,
3700 AG Zeist

Binnen 90 dagen handelen ze je klacht af. Je kunt je klacht ook voorleggen aan de burgerlijk rechter.

 

Sluit