Meld je klacht over je zorgverlener

Ontevreden of een onprettige ervaring gehad met je zorgverlener? Bespreek het met je zorgverlener. Komen jullie er samen niet uit? We helpen je graag.

Meld je klacht over je zorgverlener

Je kunt je klacht melden door het klachtenformulier in te vullen in Mijn Just. Je kunt ons natuurlijk ook bellen.

  1. Ga naar het klachtenformulier in Mijn Just (= Mijn CZ)

  2. Log in om je gegevens op te halen of vul je gegevens in

  3. Kies klacht over een Zorgverlener

  4. Omschrijf je klacht en verstuur

Wat kunnen wij voor je doen?

We luisteren naar je verhaal, noteren je klacht en verwijzen je door naar de juiste instanties. Ontvangen we vaker klachten over je zorgverlener? Dan bespreken we dit met de zorgverlener. We kunnen je ook helpen bij het regelen van een schadevergoeding.

Just ask!

Bel ons

Heb je een uitgebreidere vraag? Bel ons.

Bellen met Just

Bel ons

Kunnen we je helpen?

We zijn er voor je op maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 19:00 uur.

Handig als je iets wil weten over je pakket, polis, vergoeding, betaalwijze of declaraties.

App ons

Snel antwoord op een korte vraag? App ons.

Appen met Just

App ons

Kort vraagje? App ons even!

We zijn er voor je op maandag t/m vrijdag tussen 8:30 - 17:30 uur en reageren binnen 4 uur op je appje.

We vinden jouw privacy belangrijk. Daarom kunnen we niet alle vragen via WhatsApp beantwoorden.